De temperatuurbescherming van de laser

2 april 2019 - Helsinki, Finland

U kunt beslissen of u de bijlage voor temperatuurbescherming wilt toevoegen of dat u deze wilt uitschakelen als u dat niet wilt. Het is ook verrassend scherp, gemakkelijk door een kartonnen doos gesneden met minimale inspanning en druk erop. Het is de perfecte laser zaklamp om in je leger te houden. De laser kan ook worden scherpgesteld. Je gebruikt de groene ring aan het einde ervan om de straal mooi scherp te stellen op een gebied of uit te zoomen naar een breder beeld. Ik vind zelden lasers met die mogelijkheid meer. Ik vind het geweldig dat het ook oplaadbaar is! Ik zou willen dat alle lasers tegenwoordig oplaadbaar waren. U kunt ervoor kiezen om de meegeleverde kabel te gebruiken om de batterij in het licht op te laden of gewoon de batterij uit te nemen en op te laden in een batterijlader. Het is een standaard 18650-batterij, dus ze zijn goedkoop genoeg om extra's bij de hand te kopen en bij de hand te houden, zodat je ze kunt uitwisselen om op te laden en de functionaliteit en draagbaarheid van het licht tijdens het opladen niet verliest. Zoveel producten tegenwoordig zeggen "batterijen niet inbegrepen" maar het is met deze laser.

Met temperatuurbescherming is dit een behoorlijk lange en krachtige laser. Ik kocht dit product tegen een gereduceerde prijs in ruil voor mijn eerlijke en onbevooroordeelde mening. Het wordt geleverd in een doos die bestaat uit drie delen: laser, ingekapselde temperatuurbeveiliging en aslichaam en een lader voor de oplaadbare laser. De eenheid is aantrekkelijk en voelt zowel solide als soepel in uw hand terwijl u hem draagt. De invoer van de lader bevindt zich aan de bovenkant van de laser (tegenover de aan / uit-knop) en wordt vastgezet met een rubberen dop. De laser zaklamp heeft een grote metalen afstelring aan de kop die zorgt voor de verbreding en krimp van het licht van de unit. De ring is gemakkelijk verstelbaar en soepel in beweging met vergrendelklikken om u een voelbaar "gevoel" te geven voor waar u zich in het proces van verbreding of krimping bevindt. Ze zullen dol zijn op dit coole item en de vele vele gebruiksmogelijkheden. De laser zaklamp werkt geweldig, en het is een unieke overlevingstool, vanwege het koelsysteem en de oplaadbaarheid. De laserpen voor presentaties werkt goed. Ik weet niet zeker in het geval van wat, maar het heeft een breed scala aan toepassingen.

Ik kreeg een gratis of gereduceerd voorbeeld van het product voor mijn onbevooroordeelde beoordeling en feedback op het product. Het aanbieden van het product, op een korting van de gratis prijs, heeft op geen enkele manier een negatieve invloed op mijn presentatie of mijn mening in deze recensie. Jut gooit het in het handschoenenkastje en hij is klaar voor een avontuur dat hij vindt. Ik ontving dit product gratis in ruil voor een eerlijke en onbevooroordeelde beoordeling. Deze laser is een geweldige 3-in-1! Het is een laser met een geassembleerde temperatuurbeveiliging en aanvalshamer! Ik ben al verbaasd. Het heeft ingebouwde 18650-batterijen die oplaadbaar zijn (hij wordt geleverd met een oplader) Dus dat is een geweldig pluspunt. Het heeft de anti-kras metalen schakelaar en een handvat met een antislippatroon. Ik heb dit product gratis of tegen een sterk gereduceerde prijs gekregen in ruil voor mijn eerlijke en onbevooroordeelde mening. Vanaf het moment dat ik de doos zag, verwachtte ik een geweldig product. Ik was er verder van overtuigd dat bij het openen van de doos elk van de onderdelen veilig in elke voorschuimgleuf was geplaatst. De eenheid werkt ongelooflijk goed.

Deze combinatie van laserprojector, koelsysteem en noodhamer is een goede alles-in-één combinatie. De laser is zeer krachtig en instelbaar van een brede straal tot een kleine centrale "laserachtige" straal. Er zijn echter nog wat nadelen en vandaar de 1-star deductie. Het rijgen is niet zo soepel als ik zou willen. Ook neigt de rubberen plug voor de oplaadpoort eruit te vallen. Het heeft een erg mooie textuur die niet wegglijdt. Ik ontving dit product voor een eerlijke en onbevooroordeelde beoordeling. Alle meningen zijn van mijzelf. Nu kan ik naar het werk gaan en het licht hebben en me veilig voelen! Ik kreeg gratis voor mijn eerlijke beoordeling. Het is sterk en houdt groot. Ik voel me superveilig als ik deze camping meeneem op weg naar de badkamer etc. Het andere uiteinde zou ook geweldig zijn om glas te breken of iemand met zelfverdediging te raken. Ik bewaar dit in mijn auto voor noodgevallen en neem het mee naar huis.

Ik ontving dit artikel gratis in ruil voor mijn eerlijke en onbevooroordeelde beoordeling. Hoe erg is dat ?! Hoe dan ook, dit licht kan op 4 verschillende manieren worden "geconstrueerd" en het feit dat het via USB oplaadbaar is maakt het zoveel beter dan andere lasers voor presentaties. Ik kan het niet laten om constant van batterij te moeten wisselen.

Houd hier rekening mee voordat u er eenvoudigweg van uitgaat dat alleen al omdat een laser projector voor presentaties gratis of met korting wordt aangeboden, het een vijf (5) sterreview krijgt, zoals niet. Als u het gedeelte van het koelsysteem niet nodig hebt, kunt u het kleiner maken. Een handige editie van een auto of overlevings-noodset. Dit was goed doordacht tijdens de bouw omdat het van uitstekend vakmanschap is en vele toepassingen heeft. Ik ben dol op de temperatuurbescherming omdat het heel uniek is en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van dit multi-bruikbare apparaat. Het is een must voor mensen die voorbereid willen zijn op alle soorten noodsituaties en ik geef dit product absoluut 5 sterren omdat ik niet genoeg kan zeggen over het vakmanschap en de kwaliteit.