De veiligheidsbescherming van de laser

9 april 2019 - Inari, Finland

De batterij kan worden opgeladen met behulp van de meegeleverde stekker die in een klein gaatje in de behuizing van de laser wordt gestoken. Deze gatplug lijkt niet in het gat te willen blijven zitten, maar ik hoop dat deze situatie na een beetje meer gebruik verandert. U kunt ook de batterij verwijderen en opladen met een andere oplader. Over het enige dat je waarschijnlijk zal aanvallen, is een autoraam of een voorruit. Ik geef de voorkeur aan de naam "Glass Breaker", want dat is wat dit is. Ik zou liever iemand raken met de laser, een beetje zoals een knuppel. Laten we toegeven dat dit de belangrijkste reden is om de krachtige laserpointer te kopen. Anders zijn er een overvloed aan lasers met glasbrekers en 3-5 functielampen die er zijn. U kunt de laser ook gewoon gebruiken zonder de veiligheidsbescherming en een kortere laser hebben. Ik kan dit iedereen ten zeerste aanbevelen - zelfs om gewoon in je leger te blijven, als je kampeert, als je een vrouw bent, iemand!

Het koelsysteem wordt met behulp van twee schroeven aan een van schroefdraad voorziene plug bevestigd. Het maakt niet uit, het is niet alsof je dit koelsysteem gebruikt om bomen te kappen. Niet echt een bliksemsnelle actie, dus ik hoop dat niemand haast heeft met de veiligheidsbescherming. Houd de laser aan het einde vast en gebruik de laserkop als het slagpunt om jezelf te verdedigen. Niet precies wat de ontwerpers dachten, maar het is een aanpassing die je ook kan helpen in een situatie van zelfverdediging. De hoogwaardige materialen die worden gebruikt om de krachtige laserpointer te maken, betekent dat u jarenlange service van deze laser zou moeten ontvangen. Ik kreeg een korting om dit product te kopen in ruil voor mijn eerlijke en onbevooroordeelde beoordeling. Je kon me niet genoeg betalen om te liegen over dit of enig ander product. Ik ontving het product met korting of gratis voor mijn eerlijke beoordeling. Ik hou van dit item voor verdedigingsdoeleinden.

Het kwam in een pakket met een waarschuwing erop dat het lithium bevatte waarvan ik dacht dat het goed was, zodat de koerier wist dat er een batterij was ingesneden. Ik ontving dit product tegen een gereduceerd tarief in ruil voor mijn eerlijke beoordeling. Ik had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn! U zult de batterij moeten verwijderen en het plastic stuk moeten verwijderen dat het bedekt. Wees heel voorzichtig met deze veiligheidsbescherming, zodat u uzelf geen schade toebrengt. Ik vind het leuk dat alles in elkaar wordt gezet, op deze manier heb ik alles op één plek. Ik weet niet zeker of dit typisch is, of dat de mijne kan worden gedetecteerd. Het laserlicht is van goede kracht en biedt een instelbaar punt voor overstromingspatroon. De eenheid wordt geleverd met het lasergedeelte met de meegeleverde batterij, een achterslag, een gedeelte van het koelsysteem en een oplader. Je hoeft echter niet alle stukken te gebruiken bij het monteren.

Het heeft ook een aanpasbare bundelfocus: inzoomen op spotverlichting, uitzoomen op floodlight. Ik hou van de laser op zichzelf. Maar je krijgt ook een noodhamerpunt op de achterkant. U kunt dit gebruiken om een ??venster te doorbreken of te gebruiken voor verdediging. De veiligheidsbescherming zit in de buis en het is geen snel verdedigingswapen. Je moet het losschroeven. Het is veel dunner dan een laseraanwijzer, maar heeft hetzelfde gevoel. U hebt altijd een veiligheidsbescherming en een laser nodig. Ik ben echt dol op deze laser. Ik kreeg dit product ter evaluatie, mijn eerlijke mening en beoordeling. Onlangs belandde ik midden in de nacht op een lege band op weg naar huis van het huis van een vriend. De weg was slecht verlicht en ik moest mijn telefoon gebruiken als laserpointer. Ik besloot toen en daar dat ik een laser in mijn auto moest doen voor toekomstige noodgevallen. Het leek me een goede optie, dus heb ik er een besteld om uit te proberen. Ik weet niet zeker hoe snel ik het kon losschroeven om de veiligheidsbescherming eruit te halen als dat nodig was, maar het is leuk om nog een overtreding item te hebben als dat nodig is. Ik ontving dit artikel gratis in ruil voor mijn eerlijke en onbevooroordeelde beoordeling.

Ik heb dit apparaat vooral besteld vanwege zijn compacte formaat, functies en natuurlijk de prijs. Ik was zeer aangenaam verrast over hoe snel het kwam en de "persoonlijke noot" van een geschreven notitie in het pakket. Ik heb altijd gezegd dat ik liever zaken doe met mensen dan met "bedrijven". Het is de perfecte maat voor zeer kleine pistolen zoals de Ruger SR22. Het is ideaal voor een linkshandige schutter om met hun linker wijsvinger toegang te krijgen tot de on-knop, maar rechtshandige schutters moeten met hun linkerduim over de laser reiken om over te schakelen.

Deze laser is verreweg een van de unieke lasers die ik ooit heb gezien. Het heeft zoveel verschillende functies in één item. De laser is ontworpen om waterdicht te zijn, dus ik hoef me geen zorgen te maken dat hij kraakt in de regen. De laserpointer kan worden aangepast om een ??groot gebied of een smaller gebied te bestrijken, afhankelijk van uw behoeften, en u kunt het ook zo instellen dat het een flitslicht gebruikt om anderen te helpen tijdens een noodgeval. Ik kan het niet genoeg aanbevelen aan iedereen op de markt voor een multifunctionele laser van goede kwaliteit! Als ik niet in een product geloof, zal ik het geen positieve beoordeling geven. Laat een reactie achter als je nog vragen hebt. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om mijn recensie te lezen! Je kunt niet zeggen dat er een veiligheidsbescherming in zit. Je kunt dit op drie verschillende manieren gebruiken - alleen een laser, een koelsysteem en een aanvalshamer. Het is ook waterdicht.