Het laserlampje met de accessoires

9 maart 2019 - Dordrecht, Nederland

Het laserlampje zelf (en dit kan gewoon de batterij zijn die niet goed wordt opgeladen omdat mijn reguliere oplader niet op de kleinere batterij past), gaat onmiddellijk aan als hij wordt geactiveerd, maar het lijkt een paar milliseconden te duren om de volledige helderheid te bereiken. Het is niet veel maar merkbaar genoeg dat ik zal wachten tot ik de kans heb om het te proberen met een volledig opgeladen batterij. Ik heb het al opgezet en ermee geoefend en ben tot nu toe volledig tevreden met de resultaten. Het is gemaakt van uitstekende materialen en werkt zo goed of beter dan laserlampje-kits die veel meer kosten. Negeer mijn recensie alsjeblieft niet vanwege korting. De prijs heeft geen invloed op mijn feedback of beoordeling.

De set heeft twee staartdoppen en twee steunen voor verschillende bevestigingsmogelijkheden. De zwarte fietsbuis lijkt op een gigantische zwarte rubberen band. Ik zou deze laser aanraden aan iedereen die op zoek is naar een laser voor plinkplezier! Ik wil wel opmerken dat het punt van impact verandert met een CO2-laser op verschillende afstanden en ik heb er een op een pistool dat hetzelfde doet. Het is normaal dat dit gebeurt. Bij aankomst kwam het in een zeer mooie behuizing en binnenin zit het vol met vorm gesneden stukjes schuim, dus niets zal wiebelen of bewegen tijdens het dragen. Alle benodigde accessoires zijn aanwezig, van de twee steunen (railmontage en reikwijdte), en de inbussleutel om deze te installeren. Het bevat ook een drukschakelaar, zodat u het vanuit elke gewenste positie kunt activeren.

Ik geef beoordelingen op basis van mijn ervaring en verwachte prestaties met een product en niet wat de verkoper wil dat ik doe. Deze CO2-laserbuis is zeer snel en veilig aangekomen. Het werkt geweldig, past geweldig en ziet er geweldig uit. Het heeft een heldergroene laser met een buitensporige afstand. De vatklembevestiging past op een 12-gauge jachtgeweer met een diameter van 1 inch. De behuizing is erg stevig, net als de steunen. De schakelaar is typisch en zeer goed gemaakt. Het wordt geleverd met oplaadbare batterijen en de oplader, u hoeft niets anders te kopen. Ik ontving dit product gratis of tegen een verlaagd tarief voor mijn eerlijke en onbevooroordeelde mening.

Deze laserbuis is tegen een gereduceerd tarief gekocht, of gratis geleverd, voor testdoeleinden en een eerlijke beoordeling. De inhoud van mijn review is 100% mijn eigen mening en ervaring met het product. Ik geef alleen beoordelingen die volgens mij het product verdienen. Ik heb de uitleg achter mijn sterbeoordelingen op mijn Amazon-profielpagina geschreven. Ik ben volledig, 100% waarheidsgetrouw in mijn beoordelingen en ik behoud het recht om mijn gedachten te wijzigen als ik ooit een verandering in mijn ervaring met het gebruik van het product ondervind. Hij wordt geleverd met de accessoires die je nodig hebt om op je Picatinny-rail op je vuurwapen te klemmen, en bevat ook een handgreepsensor die heel goed werkt voor diegenen die een meer tactische ervaring willen. Ik ontving dit artikel tegen een gereduceerde prijs in ruil voor mijn eerlijke en onbevooroordeelde beoordeling.

Dit laserpistool is geweldig omdat ik groene lasers verkies boven rode lasers. Ik nam het mee naar buiten en scheen het in de volle zon en merkte dat ik het duidelijk kon zien op een zonovergoten oppervlak van ongeveer 30 meter verderop. Het is een zeer goed gemaakte blauwe laser voor het geld; sterker nog, ik zou verwachten dat het iets meer zou kosten dan wat het doet. Alle meningen zijn van mijzelf. Ik heb dit USB-laserpistool gratis ontvangen of afgeprijsd om een ​​eerlijke en onpartijdige beoordeling te geven.

De drukschakelaar heeft een behoorlijke afmeting en functioneert goed, hoewel hij iets dikker is dan ik zou willen (5/16 "). Over het algemeen vind ik de laseraansteker leuk, ik wou dat het een beetje kleiner was ... Ik ontving dit artikel op een korting voor mijn eerlijke beoordeling Het pakket dat erbij kwam is geschikt voor het geven van cadeaus! De schakelaar is typisch en zeer goed gemaakt Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en duurzaamheid van dit apparaat Ik heb het binnen en buiten gebruikt. Green dot is spot on! En de batterijen zijn oplaadbaar en worden geleverd met oplader, dus geen verdere aankopen. Het product was van goede kwaliteit en zoals beschreven in de beschrijving en foto's. Ik raad het aan en zou het opnieuw kopen! op zoek om een ​​groene laser aan je geweer toe te voegen, deze is een goede optie. Het vermogen om het licht te concentreren via de zoomfunctie.

Ik ontving een exemplaar van deze laserpointer zonder kosten van de verkoper en met het doel deze te controleren en ik heb geen band met de verkoper of met JETLASERS. Ik nam het mee naar huis, waar een gebrek aan macht een ontwikkelingsland is. Het Zoom-lampje gaat eindeloos door, dus ook voor vrouwen heel veilig. Hij is klein (5,5 "lang - zoomt naar 6,25"), licht (6,75 gram inclusief een oplaadbare 18650-batterij en -lijn), heeft de kracht van bewerkte buizen van aluminiumlegering en biedt zeer krachtige verlichting in vijf verschillende modi, met instelbare focus. De aansteker met laser pointer wordt geadverteerd als waterbestendig maar heeft geen IPX-classificatie. De eindkap is afgedicht met een siliconen o-ring om de waterbestendigheid te behouden. De drie conventionele verlichtingsmodi zijn hoog, midden en laag, plus twee andere modi: knipperende stroboscoop en SOS. Ik was op zoek naar iets dat beter zou zijn dan wat ik had. Recht uit de poort blies dit me weg. Drie verschillende niveaus van intensiteit, flitser en flits.